صداقت یا دروغ؟؟!

خرید بک لینک

امکانات وب

از اونجایی که این رفیقمون  خعلی زبون بازه و تخصص خاصی تو مخ زدن دختر داره ,

مدتیه با یه خانومی رفیق شده  , دختره باورش کرده و پسره رو

 تو خانوادش مطرح کرده . حالا این مردک , دختره  دلش و زده یا دیده بهم نمیخورن

و حالا هر چی , میخواد رابطش رو به شکل زیرکانه ای  قطع کنه

و مدام به دختره پیغام میده که من باور ندارم تو دوستم داری و از این حرف ها .

گندشو زده , اومده ازم کمک میخواد که چکار کنم دختره دست از سرم برداره .

خعلی باهاش حرف زدم تا رک و پوست کنده به دختره حقیقت بگه ولی خوب

زیر بار نمیره , منم خدمتش عرض کردم  کمکت میکنم ولی حقیقت به دختره میگم :|

چرا باید ادم اونقدر شهامت نداشته باشه حقیقت به طرف مقابلش بگه؟؟ یعنی با دروغ گفتن

و به خیال خودت بدون شکستن دل یارو,  اون از سرت وا کردن ,, لطف در حق طرف

محسوب میشه که ,, با پرویی بیای بگی من با این دروغم دارم بهش لطف میکنم تو نمیفهمی :|

و خوشحال باشی و بخندی فکر کنی الان خعلی زرنگی :| این اسمش دله بازیه زرنگی نیست.

- یادمه چند سال پیش همچین اتفاقی برای یه بنده خدایی افتاد و البته دختره میخواست پسره رو دک کنه

هر سنگی جلوی پای پسره انداخت پسره کم نیاورد و هر شرطی گذاشت پسره انجام داد .

که اخر سر پسره دست به خودکشی زد ,, کار پسره رو تحسین نمیکنم ,,

نمیگم کارش درست بود ولی  کار دختر خانومه خعلی بدتر از کار پسره بود .

شاید اگه حقیقت میگفت پسره میتونست باهاش کنار بیاد تا کلی شرط و شروط

بذاره که پسره قادر نباشه انجامش بده تا بهونه ای دستش بیاد واسه ی جدایی .

- یه بنده خداییم بود از این ور بوم افتاده بود , اون دیگه خعلی رک بود .

به دختره گفته بود من از قیافت خوشم نمیاد و تیپت مضخرفه و اونی نیستی که من میخوام :|

نه اینوری نه اونوری , مسخره کردن کار خوبی نیست دل کسی و شکستن هم همینطور.

ولی دروغ گفتن کثیفتر از همشونه , بنظره من :| 

+  خلاصه  کمی آدم باشیم :|

صدا پر تصویر پر تو هم پر...

ما را در سایت صدا پر تصویر پر تو هم پر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 15:05

صفحه بندی